CERTION: 4 sezoane pe an vor face ca Olimpul să fie din nou pe val

Olimp-Neptun a început procesul de transformare al nucleului unui “litoral smart” care utilizează în mod inteligent potențialul de la Marea Neagră. Cu investiții totale de peste 45 milioane de euro pentru următorii 4 ani, compania CERTION va juca un rol major prin viziunea celor 4 proiecte rezidențiale în conturarea și revitalizarea zonei Olimp-Neptunce vor permite valorificarea experienței litoralului pe întregul an.

“Credem că de aici, de la Olimp-Neptunse poate schimba întreaga paradigmă a modului în care experimentăm litoralul. Nu trebuie să ne limităm la cele câteva luni de sezon, pentru că zona este atractivă întregul an. Pregătim încă din această fază infrastructura necesară pentru schimbările care vor urma: parteneriate cu branduri puternice din HORECA, cu operatori de retail (fashion, accesorii etc), operatori de servicii de wellbeing și SPA.  Toate aceste parteneriate vor completa ansamblul de facilități atât pentru cei interesați de o vacanță pe termen scurt cât și pentru cei care își doresc să devină rezidenți sau să realizeze o investiție cu valoare adăugată”, spune Bogdan Căruntu, Director de Creație CERTION.

Studiul realizat de CERTION, cu sprijinul Mia Marketing, arată că majoritatea (78%) celor care se gândesc la achiziția unei case de vacanță  preferă ca aceasta să fie pe litoralul românesc. Intentia de achizitie a crescut la 51 % în timpul pandemiei, iar printre motivele de selecție a unei astfel de achiziții sunt accesul rapid (40%), initimitatea pentru familie (49%), disponibilitatea oricând (49%) și faptul că o parte din stațiuni se află în curs de modernizare (37%). În lista acestora, Olimp este creditat cu faptul că este aerist și are zone verzi, peste 70% dintre cei intervievați remarcând potențialul de modernizare.

“Există în mod clar o fereastră de oportunitate pentru dezvoltarea zonei Olimp. Olimp de 4 sezoane este în linie cu tendința evidențiată de preferințele publicului. Marea poate fi o alternativă de petrecere a timpului liber oricând, iar faptul că peste o treime dintre clienți văd utilitatea celei de a doua case ca pe o oază de retragere și relaxare (31%) confirmă ideea de sezon perpetuu. Toate proiectele CERTION au fost gândite nu doar pentru vacanță, ci chiar pentru șederi prelungite. Viziunea echipei CERTION este confirmată și de cererea în creștere pentru spații și servicii premium”, a precizat Cătălin Scripcaru, President & CEO CERTION.

Estimările CERTION arată că pentru Olimp, creșterea ar putea fi de aproximativ 20% pe an, gradual, pe măsură ce apar facilități noi în zonă, în linie cu proiecte similare din alte țări cu experiență în valorificarea all seasons a litoralului.

Cele 4 proiecte CERTION sunt Vogh Olimp aflat în construcție, Galileo care se pregătește de startul construcției, iar Lago Neptun și Pharos Olimp urmează a fi lansate în perioada următoare.

CERTION consolidează relația cu partenerii, investitorii și cumpărătorii printr-un spațiu dedicat exclusiv interacțiunii cu aceștia: CERTION Summer Lounge din Olimp, care marchează totodată și o inovație în procesul de vânzăre din real-estate. Un one-stop shop la fața locului, unde toți cei interesați, cumpărători și nu numai, sunt ghidați pas cu pas prin proiectele dezvoltate de CERTION, experimentează stilul de viață și își pot alege viitoarea destinație – locuința de la mare.

VOGH Olimp este un proiect rezidențial premium. Gândit integral ca un spațiu de respiro, de liniște, de contemplare, deține una dintre cele mai bune locații de pe malul românesc al Mării Negre și va fi singurul de pe litoralul romanesc care va avea piscină Infinity la etajul 11. Clădirea de 13 etaje include 181 apartamente proiectate cu terase spațioase, oferind vederi spectaculoase, piscină infinity de 200 mp cu sky bar, zonă de lounge și o cafenea de tip coffee library, prima bibliotecă de cafenea din România. VOGH va avea singura zonă din sudul litoralului de tip DROP KIDS, cu program prelungit. Un alt loc special vă fi complexul Light Beauty & SPA aflat în aceeași zonă, la parterul imobilului, cu program de servicii non-stop.

Galileo Summer Resort, localizat în Neptun, a ales să se inspire din specificul locului și să exploateze la maximum beneficiile pe care spațiul, amplasarea și tipologia turistului le oferă în vederea creării unui spațiu ALL FUN INCLUSIVE. Principalele atuuri ale proiectului includ Galileo Strada – o esplanadă cu  restaurante, terase și magazine tip high street, cu o zonă de promenadă marcată de Planetarium. Se adaugă piscina exterioară cu zonă de plajă și facilități dedicate exclusiv rezidenților, parcări prevăzute exclusiv subteran, spații de joacă pentru copii etc. Galileo Summer Resort este în proces de obținere a avizelor necesare pentru autorizația de construcție. Clădirea vă avea 173 apartamente.

Lago Neptun este un aparthotel cu standard de 5 stele care va avea 150 apartamente și vă fi localizat pe malul lacului Neptun, la liziera pădurii Comorova, cu vedere frontală către mare. Punctele forte ale Lago sunt cadrul natural spectaculos, accesul facil la mare și facilitățile de excepție. Acestea includ piscină interioară și exterioară, centru spa, plajă proprie, lobby cu bistro și cafenea. Lago Neptun vă demara în martie 2022 și finalizarea este estimată pentru decembrie 2023.

Pharos Olimp este un aparthotel landmark, localizat la 200m de mare, în nordul stațiunii Olimp. Pharos va avea ca puncte forte înălțimea și vederile spectaculoase, accesul facil la mare și facilitățile de excepție. În acest moment este în fază de concept.