Prima înghețată românească creată și votată de consumatori

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, a sărbătorit în 2020 25 de ani de activitate alături de consumatori, într-un context imprevizibil pentru toată lumea. Având în vedere specificul sezonier al înghețatei, compania a reușit să readapteze cursul business-ului într-un timp record, lansând un nou sortiment de înghețată și investind în campanii de comunicare digitală.

Contextul pandemic a fost un punct de turnură pentru întreaga industrie, însă în același timp, o oportunitate pentru ca întreaga companie să fie mai aproape de consumatori și în online. În luna mai, TOPGEL a lansat campania ADGN – Atelierul de Gusturi Noi, prin care i-a invitat pe consumatori să creeze și să voteze cel mai nou sortiment de înghețată din portofoliul companiei.

Campania s-a desfășurat exclusiv în mediul online, iar iubitorii de înghețată TOPGEL au avut ocazia să combine aromele favorite și să creeze de la zero un nou sortiment de înghețată, pe placul fiecăruia. Înghețatele nou create au intrat automat în cursa pentru premii, iar câștigătorii s-au bucurat de surprize precum console Playstation, tablete și jocuri Monopoly.

Campania a înregistrat peste 16.000 de utilizatori înscriși, peste 25.000 de înghețate create și sortimentul vedetă al sezonului – înghețata Croque Menthe, cu aromă de mentă, glazură de ciocolată și topping de nuci caramelizate. Compania a produs și a lansat pe piață noul sortiment într-un timp record de două săptămâni. Noulsortiment de înghețată este produs în fabrica din localitate Cârcea, iar de anul acesta, consumatorii îl pot găsi în întreaga țară, distribuit către partenerii din comerțul tradițional prin cele 24 de puncte de distribuție proprie în cele 20.000 de magazine partenere.

Sezonul 2020 a continuat cu încă două acțiuni dedicate consumatorilor, care i-au încurajat să ofere recenzii înghețatelor TOPGEL și să se înscrie în ultima campanie din acest sezon, campanie de consumer promo la nivel național. Participanții s-au bucurat de premii precum trotinete electrice, boxe bluetooth, biciclete, drone și marele premiu – o mașină, gata echipată de aventură.

„Anul acesta ne-am propus să ducem compania la un alt nivel, tot mai aproape de oameni și de noile tendințe de consum. În ultimii ani am înțeles că investițiile smart în campanii de marketing care să fie bine adaptate la realitatea de zi cu zi a consumatorilor TOPGEL ne vor ajuta să facem un pas în plus către viitor. TOPGEL este o companie de producție cu o istorie de 25 de ani, dar și un jucător dinamic pe piața de înghețată, care se poate adapta la orice context, cu un brand fresh și relevant.

Campaniile din acest an au setat un fundament important pentru ceea ce vom face în anul 2021, când ne dorim să investim mai mult și mai inteligent în a duce business-ul TOPGEL la următorul nivel prin lansarea de produse complementare, noi medii de listare, digitalizarea companiei și nu în ultimul rând campanii integrate cu componente de in-store și activări,” spune Bianca Popa, Co-Administrator și Director de Marketing TOPGEL.

Despre TOPGEL

TOPGEL este cel mai mare producător român de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România. Compania deține o unitate de producție în Comuna Cârcea, în apropierea orașului Craiova, care include 9 linii de producție de înghețată și 6 linii dedicate produselor de patiserie.

Cu o istorie de 25 de ani, TOPGEL are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată, aproximativ 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 24 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării.

Informaţii suplimentare: https://www.topgel.ro/

2 thoughts on “Prima înghețată românească creată și votată de consumatori

  • March 19, 2021 at 12:18 am
    Permalink

    Thanks for another informative blog. Where else could I get that kind of info written in such a perfect way? I’ve a project that I’m just now working on, and I’ve been on the look out for such information.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *