SMYK All for Kids își consolidează poziția în Oltenia cu un nou magazin, la Craiova

Retailerul polonez SMYK All for Kids deschide pe 15 februarie primul magazin din  Craiova, extinzându-și astfel rețeaua națională la 24 de magazine. Cu o suprafață de  peste 540 de metri pătrați, acesta este primul magazin deschis anul acesta în țară și va asigura alte 8 locuri de muncă.

„Ne încântă faptul că vom ajunge mai aproape de părinții din Craiova, care acum se pot bucura de cumpărături de calitate pentru copii la prețuri avantajoase. Și, nu în ultimul rând, acest nou magazin contribuie la extinderea rețelei noastre de magazine, cu un impact pozitiv asupra dezvoltării companiei noastre, prin care putem oferi locuri de muncă într-un context economic dificil şi incert”, a declarat Sorin Stancu managerul general SMYK All for Kids România.

Respectând linia de design prietenos și prețurile accesibile, SMYK All for Kids aduce la Craiova conceptul „totul sub un singur acoperiș”, fiind o destinație de shopping esențială pentru părinții cu copii între 0 și 14 ani.

Oferta magazinului include o gamă variată de produse, de la articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii pentru copii realizate sub brandul propriu, Cool Club, până la articole de puericultură: cărucioare, scaune de mașină, scaune de masă, cosmetice etc.

De asemenea, un segment important de produse îl reprezintă jucăriile interactive și educaționale pentru toate vârstele, atât  cele aparținând brandului propriu, SMIKI, cât și unor mărci globale cunoscute, precum LEGO, Mattel, Habsbro și altele.

Magazinul cu numărul 24 este situat în incinta Electroputere Parc, pe Calea București nr. 78 C-D, clădirea C.  În perioada 15-20 februarie, cei care trec pragul SMYK All For Kids se vor putea bucura de reduceri de 20% la toate produsele cu preț întreg, premii pentru primii 150 de clienți vor, iar cei care se înscriu în programul de fidelitate vor participa și ei un premiu surpriză.

SMYK All for Kids a deschis în 2021 un magazin, iar anul acesta își propune să deschidă încă 6 magazine, ajungând astfel la o rețea de 30 magazine la nivel național.