Sold out într-un timp record. Revenirea la București a lui Ron Kaufman, guru #1 mondial în Customer Experience timp de 7 ani consecutiv, a dus la epuizarea a peste 400 de bilete în doar 3 săptămâni 

Ultimii ani au creat un context de transformare profundă pentru oameni, iar profesioniști din toate domeniile de activitate au simțit presiunea de a face față unui peisaj instabil, unde adaptabilitatea și abilitatea de a crea valoare într-o lume în continuă schimbare sunt esențiale pentru succesul organizațional și personal. Tocmai de aceea, interesul pentru evenimente și servicii care oferă perspective noi, instrumente practice și soluții relevante pentru construirea unei culturi organizaționale puternice și a unei abordări orientate către rezultate și empatie a crescut semnificativ. „Building a Culture of Leaders who Care”, eveniment organizat de Uplifting Service România, în parteneriat cu Rethink România, avându-l ca speaker pe Ron Kaufman, guru #1 la nivel mondial în Customer Experience timp de 7 ani consecutiv, a atras rapid interesul liderilor dornici de a crea schimbări pozitive în comunitățile și organizațiile pe care le conduc, iar cele 450 de locuri disponibile s-au epuizat într-un timp record, de doar trei săptămâni. În acest sens, organizatorii au deschis o listă de așteptare și iau în calcul posibilitatea de a susține încă un eveniment, într-o zi diferită, pentru cei care nu au prins loc pe 19 aprilie, dar își doresc să participe.

Cunoscut pentru transformarea unora dintre cele mai mari organizații din lume, Ron Kaufman este un speaker foarte căutat, autor de bestseller și formator de opinie. El revine pentru a șaptea oară în România, de această dată cu un subiect important pentru fiecare lider: dezvoltarea de comunități și organizații cu oameni cărora le pasă.

Evenimentul cu Ron Kaufman vine pe fondul nevoii de schimbare de mentalități, pentru a fi mai ușor adaptabile vremurilor actuale. Ultimii ani au transformat societatea și au indus nevoia de scop și valoare în contextul profesional, de muncă făcută cu pasiune și de sinergie în echipe, motiv pentru care conceptul CAREOLOGY propune o schimbare de paradigmă în universul organizațional, promițând mai multă implicare din partea oamenilor și mai multă valoare creată. „Building a Culture of Leaders who Care” oferă o perspectivă nouă asupra modului de a conduce o afacere, o comunitate și chiar o țară.

«Buiding a Culture of Leaders Who Care» este un workshop-eveniment despre cum pot liderii de astăzi și viitorii lideri să conducă organizații, asigurând bunăstarea autentică pentru oamenii cu care lucrează. În acest an, Ron Kaufman vine cu un concept nou – CAREOLOGY, care înseamnă empatie, claritate și incluziune. Toate acestea contează enorm în succesul unei afaceri, iar Ron ne va oferi fiecăruia dintre noi un ghid impecabil de leadership și cultură organizațională. E o șansă unică de învățare pentru a deveni un lider mai bun, care îi ghidează și îi crește pe cei din jur cu împlinirea și bucuria unui succes real: succesul celor de care îi pasă”, spune Elena Călin, Managing Partner Uplifting Service România și organizator al evenimentului „Building a Culture of Leaders who Care”.

„Prin tot ceea ce ştie şi face, Ron Kaufman schimbă vieţi. Am spus de mai multe ori, Ron este omul care m-a convins să gândesc altfel despre tot – despre servicii, despre cultură organizațională, despre modul în care privesc clienții. De la el am înțeles că trebuie să-ți pese de ceilalți și de tot ce e în jur, dacă vrei să fii apreciat și să ai rezultate. Această schimbare de mentalitate a transformat o țară-ntreagă – Singapore -, care a devenit o putere economică și o destinație la care visează oameni din întreaga lume. Mă bucur enorm că atât de mulți lideri din România aleg acum să învețe de la Ron Kaufman cum să devină mai buni”, spune Dragoș Anastasiu, președinte Rethink România, co-organizator al evenimentului „Building a Culture of Leaders who Care”.