Noi branduri locale și internaționale completează portofoliul Mega Mall

Noi deschideri și extinderi de magazine au avut loc în această perioadă la Mega Mall, spații de retail care diferențiază mixul de chiriași și oferta centrului comercial din București. În perioada octombrie – decembrie 2021, noi magazine de fashion, beauty și tehnologie au completat portofoliul de branduri premium ale centrului comercial, printre care magazinul iSTYLE și brandul de beauty My Geisha. De asemenea, varietății de magazine i se adaugă și brandurile de lenjerie Calzedonia și Tezenis. Sinsay s-a relocat într-un spațiu extins cu o suprafață de 1200 mp, iar brandul de fashion Jona a revenit cu un showroom mai spațios. În plus, Mega Mall și-a consolidat poziția de promotor al brand-urilor locale și și-a extins portofoliul cu patru noi magazine pentru familie, modă, design, artă, susținând în același timp și antreprenorii locali în cadrul programului Deschis: Pop-Up Shop.

Noi branduri internaționale în Mega Mall

Mega Mall a deschis magazinul iSTYLE, parte din cel mai mare lanț de magazine Apple Premium Reseller din Centrul și Estul Europei. iSTYLE Retail oferă gama completă de Mac, iPad, iPod, iPhone și Apple TV, împreună cu un portofoliu impresionant, dar atent selecționat, de accesorii și software.

Pentru iubitoarele de lenjerie, centrul comercial a inaugurat magazinele Calzedonia și Tezenis, într-un spațiu de 214 mp. Doamnele vor găsi cele mai recente colecții de lenjerie, articole vestimentare de purtat în casă, ciorapi și dresuri fine, din cele mai trendy colecții ale momentului.

Cele mai noi tendințe în beauty pot fi găsite în noul magazin My Geisha – celebrul lanț de parfumerii și produse de îngrijire, fondat de Denisa Tănase. Cu un format premium, magazinul oferă o experiență de cumpărături rapidă, cu raioane create în funcție de nevoile specifice ale clientelor și consultanți gata să ofere sfaturi personalizate.

De acum, clienții Mega Mall pot vizita și magazinul Sinsay, brandul de fashion și home deco, redeschis într-un spațiu cu o suprafață de 1200 mp. De asmenea, magazinul high-fashion pentru bărbați Jona a revenit într-un spațiu extins, unde clienții se pot bucura de o gamă largă de ținute pentru ocazii speciale, dar și încălțăminte și accesorii.

Mega Mall continuă programul Deschis: Pop-Up Shop

Pentru a sprijini micii antreprenori români în căutare de spații comerciale, Mega Mall continuă programul Deschis: Pop-Up Shop prin inaugurarea a încă patru noi magazine și îi invită în continuare pe cei interesați să se înscrie în program. Parteneriatul cu Mega Mall le va oferi acces la facilități speciale, prezență într-unul dintre cele mai importante centre comerciale din București, acces la clienți noi și expertiză din partea specialiștilor de retail și marketing Mega Mall. Acest program este unul continuu, iar antreprenorii locali interesați să aibă un spațiu de vânzare sunt invitați să aplice ușor, online.

Astfel, clienții Mega Mall sunt așteptați în noul magazin Sis Shoes, un brand specializat în articole de încălțăminte cu o gamă extrem de variată de modele, menite să acopere toate preferințele clientelor. De asemenea, centrul comercial a inaugurat și Basketball lab, un spațiu pentru antrenamente și divertisment dedicat pasionaților de baschet, dar și Divi Trees, magazinul de brazi artificiali pentru birouri, centre comerciale și chiar orașe. Mai mult, în spațiul Rembrandt Art Centre, un proiect inedit de retail, artiștii plastici, dar și pasionații, pot găsi într-un singur loc materiale pentru artă, grafică, arhitectură, hobby&craft, și se pot bucura de ateliere de creație pentru copiii și adulți.