Proaspăt lansat: Al doilea capitol al colecției H&M A/W 2025 pune în lumina reflectoarelor farmecul urban elegant
Colecția H&M A/W 2025 drop 2 s-a lansat astăzi, 2 octombrie, oferind clienților piesele dezvăluite exclusiv la evenimentul H&M London Fashion Week de luna trecută.
Al doilea capitol al colecției H&M A/W 2025 aduce în prim-plan atmosfera neon noir și misterul cinematografic, într-o reinterpretare elegantă a serilor urbane. Siluetele îndrăznețe din piele și blană artificială se împletesc cu elemente de croitorie puternică și rochii slip fluide cu aer rafinat și sofisticat.
Colecția încurajează exprimarea de sine, definind stilul ca ceva ce vine din interior: nu este ceea ce porți, ci modul în care îl porți.
“Am creat colecția gândindu-ne la o zi petrecută într-un mare oraș, în care ținuta trebuie să se adapteze din mers. Accentul cade pe piese versatile, cu un aer cool, care pot fi transformate ușor de dimineața până seara, de la lumină la întuneric, de la o stare la alta. Acest capitol aduce cu sine strălucire, senzualitate și individualitate”, spune Eliana Masgalos, designer H&M Womenswear.
Fiecare piesă reflectă creativitatea și individualitatea care au definit show-ul hibrid H&M de la London Fashion Week, desfășurat pe 18 septembrie, colecția fiind prezentată în actul final. Evenimentul i-a adus pe podium pe Romeo Beckham, Paloma Elsesser, Amelia Gray și Lila Moss, iar printre invitați s-au numărat Little Simz, ASAP Nast, Emily Ratajkowski, Gabbriette, Adwoa Aboah și Lennon și Anaïs Gallagher.
Filmata pe stradă, plină de viață, mișcare și energie încrezătoare, campania colecției le are în prim-plan pe Mona Tougaard, Vittoria Ceretti, Alex Consani, Sora Choi și Angelina Kendall. La fel ca și colecția, campania surprinde trecerea de la zi la noapte, fiind realizată de Anthony Seklaoui și însoțită de un film semnat de Mitch Ryan.


