Promenada lansează „Deschis: Pop-up Shop la Promenada Mall”, un program unic de susținere pentru antreprenorii la început de drum

Pentru a veni în ajutorul antreprenorilor locali, Promenada Mall a lansat în luna mai Deschis: Pop-Up Shop la Promenada Mall, un program de facilități pentru businessuri locale la început de drum, care pot astfel să își inaugureze primul spațiu fizic de tip pop-up store în interiorul unuia dintre cele mai importante centre comerciale din București.

Deschis: Pop-Up Shop la Promenada Mall este un parteneriat unic în peisajul de retail românesc, dedicat business-urilor mici locale, prin care acestea pot beneficia de condiții flexibile de găzduire din partea mall-ului pe perioade cuprinse între 3 – 6 luni, cu posibilitatea de extindere în funcție de rezultate. Printre cei care pot accesa programul se numără branduri de design, fashion și design de obiect, furnizori de servicii care vor să experimenteze pentru prima dată cu un spațiu fizic sau vor să ia contact cu un alt tip de public, deschizând un pop-up store. Parteneriatul cu Promenada Mall le va oferi acces la facilități speciale, prezență într-unul dintre cele mai importante centre comerciale din București, acces la clienți noi și expertiză din partea specialiștilor de retail și marketing Promenada Mall.    

Deschis: Pop-up Shop la Promenada Mall este răspunsul nostru  la schimbările aduse de perioada pe care am traversat-o: vedem o dorință din ce în ce mai mare de a cumpăra local, de la designeri, producători și furnizori locali.  Aproape 80% dintre consumatorii din mediul urban au spus că au cumpărat produse locale din dorința de a susține micile afaceri, conform unui studiu recent[1]. Pe de celalaltă parte, businessurile lansate în mediul online au nevoie să facă următorul pas în a crea o relație între brand și client și de a oferi o experiență de shopping memorabilă, posibilă doar în offline. Prin platforma noastră, creăm contextul necesar în care aceste două așteptări și dorințe să se întâlnească și să se materializeze, la Promenada Mall”, a declarat Taisia Radu, Center Manager Promenada Mall.

Brandurile interesate să beneficieze de acest program sunt invitate să acceseze www.promenada.ro/evenimente/deschis-pop-up-shop-la-promenada-mall/ pentru detalii și să contacteze un reprezentant Promenada Mall pentru informații personalizate. Primul pop-up store de acest gen deschis în Promenada Mall îi aparține designerului Amos Midas. Conceptul pop-up store-ului Amos Midas aduce în atenția clientului propuneri vestimentare ready to wear inovatoare, designerul oferind servicii personalizate de consiliere pentru clienți.


[1] Modern Consumer Trends During the Pandemic publicat de ISENSE Solutions: 74% dintre consumatorii din mediul urban (18 – 65 ani, utilizatori de internet) au cumpărat produse locale din dorința de a susține micile afaceri, iar 65% au declarat că astfel contribuie la economia națională.