Grupul MedLife a finalizat achiziția sălilor de fitness Sweat Concept

MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, anunță finalizarea achiziției pachetului majoritar a sălilor de fitness Sweat Concept. Tranzacția se numără printre cele mai importante achiziții ale grupului din primul semestru și marchează integrarea unei noi linii de business, cea de wellness, care completează serviciile medicale de diagnostic și tratament oferite la nivel național.

Sweat redefinește conceptul de săli de fitness de pe piața din România prin integrarea de soluții complete, astfel încât utilizatorii să își atingă obiectivele setate în cel mai scurt timp posibil. Prin intermediul echipamentelor de fitness premium, de ultimă generație, bazate pe mecanica mișcării, cu o funcționalitate avansată și un design prietenos, clienții pot beneficia de training-uri personalizate,

Rețeaua Sweat cuprinde patru locații în București, unde clienții pot avea acces la cel mai inovator sistem de monitorizare în timp real a antrenamentelor. În perioada următoare, Sweat își va extinde accelerat rețeaua la nivel național pentru a aduce servicii de wellness de calitate, la cele mai înalte standarde, în cât mai multe locații din România.

“Continuăm să facem pași importanți pentru a completa serviciile medicale pe care le oferim atât pacienților, cât și companiilor din România în cea mai mare rețea de unități medicale la nivel național, prin integrarea serviciilor de wellness. Este o direcție strategică de business aliniată la nevoile actuale, la un mindset global care a redefinit modul în care oamenii au grijă de sănătatea lor în ultimii doi ani. Obiectivul nostru principal este de a contribui la îmbunătățirea calității vieții pacienților, de a răspunde în timp real nevoilor lor, dar și de a fi un partener de nădejde pentru companiile din România, prin abonamente care integrează servicii de prevenție, mișcare și nutriție”, a declarat Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.