Jennifer Niculescu, General Manager, Casa de Bijuterii MICRI: Micri este o afacere de familie, cu o legătură foarte strânsă cu clienții săi

Business-Style.ro a stat de vorbă cu Jennifer Niculescu, General Manager, Casa de Bijuterii MICRI despre povestea MICRI, ce înseamnă o bijuterie în viaţa unei femei şi despre planurile de viitor a casei de bijuterii.

Povestea MICRI a început în anul 1991, atunci a fost deschis primul magazin privat de bijuterii de lux din România. În decursul anilor, fie că a funcţionat ca magazin, boutique sau concept-corner, Micri Gold a fost un deschizător de drumuri în domeniul bijuteriilor şi al ceasurilor high end în ţara noastră. Magazinul a adus şi a reprezentat în exclusivitate branduri internaţionale de bijuterii şi ceasuri cum ar fi Cartier, Chopard, Bvlgari, neavând practic niciun competitor direct pe această nişă.

Când a luat fiinţă MICRI

„După 25 de ani, am preluat ştafeta brand-ului iniţiat de tatăl meu şi continuat de sora mea mai mare, şi, din respect pentru ceea ce înseamnă Micri Gold, îmi propun să duc business-ul mai departe pentru cel puţin încă 25 de ani şi să-i imprim o evoluţie diferită, aşa cum o simt eu. Sper să îl transmit şi eu, la rândul meu, următoarei generaţii. Totodată, cu această ocazie, Micri Gold s-a reinventat şi a devenit Casa de bijuterii Micri. Toată lumea vorbeşte despre Micri, deci Micri este adevăratul nostru nume, creionat chiar de clientul nostru. Este un concept nou pe care îmi doresc să îl reaşez, imprimându-i inovaţie şi modernitate”, povesteşte Jennifer Niculescu, General Manager Casa de Bijuterii MICRI, într-un interviu acordat Business-Style.ro

Femeia care poartă bijuteriile MICRI

Micri se adresează tuturor femeilor. Având acest atuu că putem personaliza orice bijuterie, clientul își poate construi propriul model, pentru că noi considerăm bijuteria ca o extensie a personalității și a bunului gust, a propriului stil de viață, un mesaj care poate fi transmis într-un mod unic.

O bijuterie face parte din stilul de viaţă

Bijuteria este o extensie a personalității și a bunului gust, a propriului stil de viață, este un mesaj care poate fi transmis într-un mod unic.

În viața unei femei există mai multe etape importante care sunt marcate cu ajutorul unei amintiri reprezentând o bijuterie, la naștere primii cercei, apoi la botez fie un colier cu o cruciuliță ori o brățară, la 18 ani primul diamant, iar apoi cererea în căsătorie cu un inel de logodnă și ca și în viață, povestea merge mai departe.

Ce preferă româncele când vine vorba de bijuterii

„Româncele sunt femei delicate, educate, deștepte și rafinate. Fără falsă modestie sunt mândră că sunt româncă. Gusturile evident diferă, însă bijuteriile cu diamante cum ar fi o brățară tenis rafinată sau o pereche delicată de cercei rămân în topul vânzăriilor fiind bijuterii “nemuritoare”, explică Jennifer Niculescu, General Manager, Casa de Bijuterii MICRI.

Există mai multe tipuri de bijuterii: cele pe care le moștenești și sunt bijuteriile de suflet și bijuteriile fashion care sunt la modă într-un anumit timp, dar se schimbă mereu.

Fiind o casă de bijuterii cu o experiență de aproape 30 de ani, clientele vin cu prima lor bijuterie cumpărată de la MICRI, primită cadou de la părinți cu mulți ani în urmă.

Clienții MICRI pot alege bijuterii cu diamantele de laborator create de Carbon Dynamics

De 30 de ani MICRI este pionier în ceea ce privește segementul de bijuterii din România. Diamantele create în laborator au fost de interes de mult timp, dar cu atât mai mult când acum sunt create în România. MICRI îşi propune să ofere clienților diversificare atât în modele, cât și în materia primă folosită. În showroom-ul de pe Bd. Aviatorilor se pot descoperi atât bijuterii din aur și argint, cât și cu diamante de mină sau create în laborator. Casa de bijuterii Micri acoperă o gamă largă de bijuterii, inclusiv cadouri speciale, bijuterii personalizate din aur, argint sau platină, cu sau fără diamante sau cele pentru evenimente specifice: botez, nuntă, logodnă, diverse aniversări.

Planuri de viitor

Micri dorește să ducă tradiția mai departe, pentru clienţii care acum 30 de ani au primit prima bijuterie la botezul lor, Micri doreşte să le fie alături și la cererea în căsătorie, nuntă și, de ce nu, mai departe la botezul copiilor.

Consilierii în vânzare sunt adesea prieteni cu cumpărătorii pe care îi cunosc chiar și de acum 30 de ani când au făcut prima achiziție. Micri nu este un lanț de distribuție impersonal, este o afacere de familie, cu o legătură foarte strânsă cu clienții săi.