Florin Piersic devine imaginea Caraiman, noul brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.
Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță un parteneriat de imagine cu actorul Florin Piersic. În lunga sa carieră de șase decenii, actorul s-a remarcat drept un adevărat povestitor, ce invită oamenii la momente de amintiri și relaxare. Prin această colaborare, Caraiman își propune să consolideze identitatea brandului și să ofere consumatorilor o bere și o experiență echilibrată.
„Suntem onorați să avem ocazia de a lucra cu un nume atât de important în România, precum Florin Piersic. Valorile și personalitatea sa se potrivesc perfect cu direcția brandului Caraiman, aceea în care predomină echilibrul și serenitatea din tumultul vieții cotidiene. În plus, prin asocierea dintre Caraiman și Florin Piersic ne dorim să oferim consumatorilor acel vector de imagine prin care relaxarea primește un scop, devine un moment de reîncărcare fizică și emoțională”, a declarat Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
„Poveștile, amintirile și momentele de pauză merg la o bere de calitate, cu gust echilibrat, așa cum este Caraiman. M-a bucurat inițiativa mărcii de a lucra împreună și m-am regăsit în atributele acestei beri autentice, cu o rezonanță puternică și rădăcini românești. Așa cum am avut onoarea să colaborez cu oameni extraordinari în lumea teatrului, mă bucur că acest privilegiu nu m-a părăsit și am dat de oameni la fel de minunați în echipa Caraiman”, a completat actorul Florin Piersic.
Noul spot TV și radio Caraiman, ce îl are în prim plan pe Florin Piersic este on-air, pe toate stațiile principale din mass media. Caraiman este o bere cu 4,6% alcool, disponibilă atât la doză de aluminiu și sticlă de 0,5l, cât și la sticlă de 0,33l, PET și KEG. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc începând din luna martie în România, în magazinele off-trade și on-trade.